Kilka użytecznych modułów:
RDC.ZIP - źródło algorytmu kompresji RDC. Niezbyt wydajny, jednak wyjątkowo szybki.
LZS.ZIP - źródło algorytmu kompresji LZS. Kilkukrotnie wydajniejszy, lecz również i wolniejszy od RDC.
PALETTE.ZIP - kilka szybkich procedur związanych z paletą - ustawianie palety, fadein, fadeout, fade do określonej palety, rotacje.
FLI.ZIP - odgrywa animacje FLI (zarówno z dysku jak i z XMS-u), używa modułu XMS.
KEYBOARD.ZIP - moduł całkowicie uniezależniający od readkey - stwierdza czy klawisz jest wciśnięty. Praktycznie nieastąpiony przy pisaniu gier.
XMS.ZIP - doskonały moduł umożliwiający wykorzystanie pamięci XMS.
SBPLAY.ZIP - odtwarzanie sampli przez Sound Blastera.
NOPAUSE.ZIP - wyłancza działanie klawisza 'Pause'.
OS.ZIP - zawiera procedurkę identyfikującą system operacyjny.
      Kilka szybkich procedur (assembler):
FILLCHAR.ZIP - Ponaddwukrotnie szybsza niż w orginale.
MOVE.ZIP - Przenosi podwójne słowa - bardzo szybka.
MASKPIC.ZIP - Niezwykle szybka procedura wklejająca na ekran przezroczyste (lecz nie transkulentne) sprite'y.
      Oraz kilka przykładowych programów:
FIRE.ZIP - efekt płonącego ognia.
      Programiki generujące fraktale:
MANDELBR.ZIP - Żuk Mandelbrota.
TROJKAT.ZIP - Trójkąt Sierpańskiego.
      Zaznaczam, że nie wszystkie powyższe źródła są mojego autorstwa. Autorami części prac są: Tomek Sanecki, Mariusz Buk. Znaczna część z nich pochodzi ze źródeł grupy SWAG.
|